CONDITII DE RETURNARE :
Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.
Banii inapoi in termen de 10 zile calendaristice de la receptia si verificarea produsului returnat.
Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”
Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: […] c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”
De asemenea produsele ridicate de la sediul nostru, conform legii nr. 51 din 21 Ianuarie 2003, nu se considera comert la distanta si prin urmare nu pot fi returnate.
TERMENII DE RETURNARE
- Trebuie sa ne anuntati pe e-mail-ul laurabadeadesign@gmail.com in primele 14 zile calendaristice de la primirea comenzii ce produse doriti sa returnati.
- Produsele pot fi returnate numai daca se afla in starea lor originala, nu prezinta deteriorari datorate unei utilizari, daca sunt insotite de ambalajul original, precum si de documentele primite in colet. Produsele returnate trebuie sa fie noi, nefolosite, nespalate, fara urme de uzura fizica sau deteriorare.
Toate taxele de returnare sunt suportate si achitate integral de consumator.
Te vom anunta imediat ce returul tau a fost receptionat la atelier si verificat din punct de vedere al conformitatii cu conditiile de returnare. Ne rezervam dreptul de a accepta sau de a refuza returul tau numai dupa ce produsele au fost verificate din punct de vedere al conformitatii cu conditiile de returnare de mai jos.
- In cazul in care produsele nu sunt returnate in termen de 5-7 zile de la confirmarea returului pe email, sunt deteriorate, returul are expeditor incert / care nu poate fi identificat, ne rezervam dreptul de a refuza returul si/sau de a-ti trimite inapoi produsele, pe cheltuiala ta.
- In cazul in care produsele sunt returnate cu etichetele lipsa/deteriorate, ne rezervam dreptul de a retine suma ocazionata cu deprecierea produselor, care iti va fi comunicata explicit pe email, sau de a-ti trimite inapoi produsele, pe cheltuiala ta.
- In cazul in care returul este refuzat si iti vom trimite produsele inapoi, iar pachetul este refuzat de tine ne rezervam dreptul de a retine toate sumele achitate.
- In cazul in care returul se solutioneaza cu un schimb, noul produs va fi expediat in termen de maxim 5-7 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului returnat.
- In cazul in care returul se solutioneaza cu restituirea contravalorii produsului din care se scade contravaloarea transportului tur-retur, aceasta se va efectua in termen de 10 zile lucratoare de la receptia si verificarea produsului returnat.
NOTA: Nu acceptam pachete cu plata ramburs. Nu acceptam pachete al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru pachetele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la Posta Romana sau orice alt oficiu postal.
NOTA: Solicitarile repetate de retur de catre acelasi client pot fi considerate abuz.
Avand in vedere ca ne dorim sa fii pe deplin multumita de produsele LAURA BADEA, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.
Banii inapoi in termen de 10 zile calendarstice de la receptia si verificarea produsului returnat. (este posibil sa ne suprapunem cu zile cu erori in sistemul bancar)
In cazul in care returul se solutioneaza prin restituirea contravalorii produsului / schimbul cu produse existente pe stoc, urmatoarele taxe nu se vor restitui – taxa de livrare tur-retur standard sau expres (inclusiv in cazul promotiilor referitoare la taxa de livare), taxele vamale, comisioanele bancare, diferentele de curs valutar in cazul platilor in EUR, alte taxe specifice dupa caz.
In cazul livrarilor internationale in afara UE nu se vor restitui taxele specifice fiecarei destinatii facturate separat de firma de curierat.
Restituirea contravalorii produsului, cu exceptia taxelor care se retin, se va efectua prin transfer bancar in contul de pe care a fost efectuata plata, in termen de 10 zile calendaristice de la receptia si verificarea produsului returnat.
DEFECTE DE FABRICATIE
Satisfactia fiecarui client reprezinta o responsabilitate prioritara pentru noi si de aceea investim toate resursele pentru a-ti oferi cea mai buna calitate atunci cand achizitionezi unul dintre produsele noastre. Te asiguram ca toate produsele LAURA BADEA sunt verificate minutios, inainte de livrare, astfel incat sa raspunda celor mai exigente proceduri de calitate si conformitate.
Totusi, in cazul sesizarii unor defecte majore de fabricatie te rugam sa ne anunti imediat si implicit se returnezi produsele. In aceasta situatie poti opta fie pentru inlocuirea produselor, fie pentru restituirea contravalorii produselor, caz in care noi suportam transportul pentru tur-retur.
Orice sesizare privind existenta unor defecte de fabricatie dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
MARIME NEPOTRIVITA
In cazul in care este prima ta comanda pe laurabadea.ro si in cazul in care nu ai probat produsele noastre, produsul care nu ti se potriveste ca marime poate fi inlocuit cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data si pentru un singur produs, si trebuie sesizat in termen de 3 zile de la receptia produsului.
Orice sesizare privind marimea nepotrivita dupa o perioada mai mare de 3 zile de la receptia produselor este considerata expirata.
Toate taxele de inlocuire a produsului sunt suportate si achitate integral de consumator.
Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) si/sau OUG 34/2014 art. 16 lit. c).