RETURURI:

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

  • Produsul ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costul de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, este suportat de Badea Viorica Laura PFA.
  • Produse ce au fost livrate gresit: livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur pentru produse gresit livrate si de transport pentru produse inlocuitoare, daca este cazul, sunt suportate de Badea Viorica Laura PFA.
  1. Renuntare la cumparare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice  de la primirea produsului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret se va returna.  Badea Viorica Laura PFA va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 zile calendaristice de zile de la retur. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii: in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut – produsul trebuie returnat sigilat; starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la primirea lor. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art.4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz. In functie de comportamentul clientului Badea Viorica Laura PFA  isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care le-au insotit (factura, certificate de garantie, formular de retur etc.). Clientul este obligat sa trimita produsul returnat in maxim 2 zile lucrătoare din momentul înștiințării de returnare. In momentul efectuarii unei comenzi on-line pe site, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus. Acceptarea acestor termeni si conditii da nastere unui veritabil contract intre parti, facand aplicare clauzelor Codului Civil si Comercial.